مدل جدید آیفون SE اقتصادی به‌زودی روانه بازار می‌شود/ عکس

بیش از دو سال از عرضه نسل سوم آیفون SE اپل می‌گذرد و شایعات در مورد مدل جدید، یعنی نیل چهارم آن همچنان منتشر می‌شود. با ابن‌حال تا کنون اطلاعات دقیقی از این نسخه اقتصادی آیفون در دسترس نبود.

تینا مزدکی: بر اساس آخرین شایعات منتشرشده، اپل قصد دارد در بهار ۲۰۲۵ یک مدل آیفون SE جدید را با طراحی مشابه آیفون ۱۴ استاندارد عرضه کند.

اگر این شایعه درست باشد، آیفون SE در نهایت Face ID خواهد داشت، همچنین به جای Touch ID، یک بریدگی دارای حسگر و یک دکمه Home، به همراه یک نمایشگر بزرگ ۶٫۱ اینچی در این گوشی هوشمند دیده خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های محتمل برای آیفون SE بعدی می‌توان به پورت USB-C و دکمه Action اشاره کرد.

مدل جدید آیفون SE اقتصادی به‌زودی روانه بازار می‌شود/ عکس

طبق این گزارش، همانطور که انتظار می‌رفت، آیفون SE جدید، گزینه‌ای ارزان‌تر در خط تولید آیفون باقی خواهد ماند. قیمت آیفون SE فعلی از ۴۲۹ دلار در ایالات متحده با ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی شروع میشود که ویژگی‌های کلیدی از جمله صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی، تراشه A۱۵ Bionic، پشتیبانی از ۵G، دوربین پشتی تکی ۱۲ مگاپیکسلی و پورت لایتنینگ در آن به چشم می‌خورد، بنابراین سری چهارم این آیفون نیز قیمتی اقتصادی برای کاربران خواهد داشت.

منبع: macrumors

۵۴۳۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1907905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    12 1
    عمو برای مردم دنیا 400 دلار اقتصادی پولی نیست برای اکثریت مامردم ایران ارزو برای 400 دلار باید چند سال پس انداز کنیم چیزی نخوریم
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    0 1
    خب